Mothersday

Moiksu taas!

Tänään on se päivä, kun äidit, mummit, mammat, mutsit, mudet.... on pääosassa. <3 Se päivä, kun itsekin oikeasti alan pohtimaan omaa äitisuhdettani... Vaikkei meidän suhde olekaan ollut ihan siitä helpoimmasta päästä, eikä todellakaan "mennyt oppikirjojen mukaan", niin silti oma äitini on paras äiti, mitä oisin koskaan itselleni voinut toivoa. Ollaan itketty, naurettu, suututtu, sovittu ja oikeastaan kaikkea, mitä "normaalissa" äiti-tytärsuhteessa on.

Mulle on kauan uskoteltu, että olen jäänyt ns. paitsi monesta asiasta, mitä "normaalisti" perheissä koetaan. Kaikki tuo uskottelu vain ja ainoastaan huostaanoton takia. Ei ole vain yhtä tai kahta syytä sille, miksi en vanhempieni kanssa ole asunut, mutta silti en koe, että oisin jäänyt mistään paitsi. Päinvastoin. Koen, että olen saanut paljon enemmän kuin moni moni MONI muu vanhempiensa kanssa asuva. Jokasesta hetkestä olen kiitollinen äidilleni. Ilman äitiäni en olisi juuri minä. <3 Joten äiti, jos luet tätä: Kiitos ihan kaikesta. <3 (pidättelen jo itsekin tässä itkua :D )

Tänään  vietin aikaa perheeni kanssa siskoni luona Kauhajoella. Syötiin äidin tekemää ruokaa (muusia, kermakastiketta ja possua.), juteltiin, rakastettiin.

3,5v. kummipoikani tekemä Katti-Artturin kakku

Niin ihanan rauhallinen ja hyvä olo. Tässä mun pitääkin olla just nyt.


Loppuun vielä runo eilen menehtyneelle kaverilleni <3

Tuuliina 22.4.1997-9.5.2015 <3

Käy enkeli
vieressäs
taivaan rantaan.
On kulkusi kevyttä,
jalkasi kantaa.
Et suruja tunne
taivaan tiellä,
on monet rakkaat
vastassa siellä.
Sinä elät myöskin
keskellämme,
koska säilyt aina
sydämissämme.

Suositut tekstit