Pohdiskelua blogin tulevaisuudesta ja asukuvailuja

Mä oon nyt alkanut pohtimaan, mitä teen blogin suhteen. En todellakaan ole lopettamassa ainakaan näillä näkymin, mutta jotain uutta täytyisi blogiin keksiä. Tahtoisin niin palavasti kirjoittaa, mutta sitten kun avaan Bloggerin, tulee päähän ERROR! Mitä ihmettä? Ei sellanen ole nyt ollenkaan mistään kotoisin, ja olenkin aivojeni kanssa koittanut käydä jonkinsortin keskustelua, siinä kuitenkaan onnistumatta. Muutama postausidea on tiedossa, mutta lisää pitäisi keksiä ja pikkuhiljaa pitäisi se "oma juttu" keksiä blogille. Mikä se olisi?

Toisaalta mä olen miettinyt sitäkin, että kirjoitan sillon kun kirjotan ja siitä, mistä milloinkin tahdon. En tahdo, että blogi muuttuu liikaa "massablogiksi" vaan tahdon, että blogi erottuu joukosta. Oli se sitten hyvässä tai pahassa. Itse olen kuitenkin blogistani melko ylpeä ja se on selkeästi mun näkönen!

Loppuun vielä voisin lisätä tälläisen kotilookin, kun aattelin kokeilla, miten asukuvat onnistuu itse otettuina.

Pipo: kirppari
Toppi: VeroModa
Huppari: kirppari
Legginsit: Gina Tricot
Kengät: K-kenkä

Tykkäisittekö nähdä lisää tälläisiä asupostauksia? 

Suositut tekstit