Color mask

Heippa taas muutaman päivän jälkeen! Luin aamulla Suvin blogista postauksen color mask-kokeiluista, ja sittenhän mulla syttyi lamppu pään päälle BLING! Mullahan on itselläkin vielä vähän jäljellä kirkkaanpunasta maskia. Johan alkoi sormet syyhyymään ja heti kun pääsin sairaalasta kotiin (kävin korjauttamassa pyörätuolini kun olin saanut rungot putken poikki, hups) niin sävyte päähän. Laitoin Suvin vinkistä viisastuneena sävytteen kuiviin hiuksiin ja ohjeista poiketen, pidin sävytettä päässä melkein tunnin, hahah! Olin ostanu tuon mun sävytteen yli vuosi sitten, joten en muista tarkkaa hintaa, mutta hetken Googlettelun jälkeen tulin tulokseen, että noin 15-20e on aika lähellä. Mulla tosiaan oli vajaa puoli purkkia jäljellä ja se nippa nappa riitti, jos ei oikein tarkkaan katso, hahaa!



Color maskihan on siis sävyttävä hoitoaine, ja lähtee siis hyvinkin nopeasti pois.

Suositut tekstit