Kuuppajumi

Muistatte varmaan, kun tässä postauksessa kerroin psykologini lähtevän pois? Noh, sillon aattelin, että kyllä tämä tästä kai joskus helpottaa. Nyt itseasiassa juuri äsken hoksasin, että ehkei sittenkään.

Mä oon tosi vihainen nykyään ja suutun helposti. Mä oon nykyään (pitkän tauon jälkeen) taas entistä mustasukkasempi ja omistushaluisempi. Mä oon vihanen. Mut samalla mut valtaa hälläväliä-asenne. Mut tiätteks mist mä luulen, että se johtuu? Mua pelottaa, mua pelottaa taas jäädä ihan yksin. Pelkään, että kaikki hylkää mut. Kaverit (ne vähäisetkin) kaikkoo ja Miko lähtee takas Heinolaan, mun pahimmat pelkoni just nyt.

Mä tiedän, että omalla käytökselläni voin vaikuttaa paljonkin, kuka mun kanssa haluaa olla ja kuka ei. Mut tiedän myös sen, ettei se ihan aina oo niin helppoa, kun pelottaa. Pelottaa niin pirusti. Mutta nyt mun on vähän helpompi jo itseasiassa olla, kun tajusin mistä tää kaikki luultavasti johtuu. Ehkä vielä joskus osaan asiaa myös käsitellä oikein.

Suositut tekstit