Music is everywhere

Moikka! Tänään mä aattelin vähän avata teille mun Spotifyn soittolistaa. Mä oon sellanen musiikin kuuntelija, että mä kuuntelen melkeimpä mitä vaan! Ilman musiikkia elämä olisi aikas tylsää...


Anna Puu & Kasmir: Linnuton Puu

Tässä biisissä vaan on jotain... ihanaa. En oikein osaa kuvailla sitä fiilistä, mikä tästä tulee. Jotenkin rauhallinen ja seesteinen. Annan ja Kasmirin äänet sopii mun mielestä hyvin yhteen.
Voit kuunnella biisin tästä.

Antti Tuisku: Peto on irti

Joo okei... :D Tarviiko tästä edes sanoa mitään? Niin huono, että alkaa olla jo hyvä :D Just tällänen "juon muutaman oluen ja alan reivaamaan!"
Voit kuunnella biisin tästä.

Aste: Apinalauma

Tää on kans vähän sellanen läppä, että alkaa oleen jo oikeesti hyvä. Ja voi luoja, kun jää päähän soimaan! Hyvän mielen kesäbiisi.
Voit kuunnella biisin tästä.

Raappana: Helleaalto

Tästä mun pitää kyllä suoraan sanoa, että piti kuunnella muutaman kerrran, ennenku iski. Tästä tulee kans hyvä mieli. Tätä kun laittaa soimaan kuulokkeista ja lähtee vaikka ulos lenkille, ei voi kun hymyillä.
Voit kuunnella biisin tästä.

Mikael Gabriel: Mökille

Letkeetä. Niin letkeetä. Tosin, aika perus MG mutta silti ihan ok. MG on muuten tänä viikonloppuna Seinäjoella Solar Soundeilla ;)
Voit kuunnella biisin tästä.

Teflon Brothers & Sahamies: Pämppää

Tän kesän (ja etenki juhannuksen) kulutetuin biisi. Tästä biisistä tulee paljon muistoja! :D Ja voi vitalis, kun tää rimputus jää päähän soimaan!! Voitte vaan kuvitella reaktion, kun tämä alkaa soimaan krapula-aamuna ensimmäisenä...
Voit kuunnella biisin OMALLA VASTUULLA tästä

Alfons: Ganjaman

Tän kans mulla oli vähän sama, kuin ton Raappanan kanssa. Piti kuunnella MOOOOOONTA kertaa ennenku iski. Aluks en voinu sietääkkää tätä biisiä mutta lopulta se on jo ihan hyvä! :D Alfons myös Solareilla.
Voit kuunnella biisin tästä.

Neljänsuora: Aurinko

Ne sanat.... <3 Tätä on myös kiva lauleskella.
Voit kuunnella biisin tästä.

Neljänsuora: Julia

Tässä biisissä on jotain mikä iski. Menevä, mutta samaan aikaan haikea. Tykkään myös, kun tässä biisissä on selkeä "tarina", miten biisi etenee.
Voit kuunnella biisin tästä.

Neljänsuora: Mansikkaa ja valkoapilaa

Tän biisin kohdalla on sama, kuin edellisessä. Eli tykkään biisin sanoista, sillä niissä on etenevä tarina.
Voit kuunnella biisin tästä.

Neljänsuora: Siipirikko

Jälleen kerran Neljänsuoraa ;) Tätä biisiä oon kuunnellu siitä asti, kun isä menehty. <3 Tätä on myös kiva lauleskella.
Voit kuunnella biisin tästä.

Aste: Miten kävikään

Nuoruusmuistoja... Aaai että <3 Tän biisin kohdalla tykkään kans, kun on selkeä tarina ja on mukava uppoutua mielikuvitus maailmaan.
Voit kuunnella biisin tästä.

Aste: Himalaja

Uskomaton tsemppibiisi mulle. Aina silloin, kun on vaikeeta, tää saa mielen paremmaks. Samoin, kun Elastisen Eteen ja ylös.
Voit kuunnella biisin tästä. Elastisen biisin kuulet tästä.

Haloo Helsinki: Kiitos ei ole kirosana ja Beibi

Perus radiokamaa.
Biisit löydät tästä ja tästä.

Mikael Gabriel: Älä herätä mua unesta

Tässä biisis on kans jotain tosi tsemppaavaa.
Voit kuunnella biisin tästä.

Krista Siegfrids: On & Off

Tää on kans aiva tällänen perus radiobiisi
Voit kuunnella biisin tästä.

Kehä: Kaija K

Tää on mun uus ihan lemppari! Löysin tän  itseasias ihan vahingos, kun luulin etsiväni Kaija K:ta :D Suosittelen kuunteleen sen tästä.

Sanni: 2080-luvulla

No onhan se nyt vaan hyvä... <3
Biisin löydät tästä.

Soittolistaltani löytyy sitten myös useempi biisi Elokuuta, Antti Railiota ja tietenkin SABATONIA ;)

Löytyikö uusia tuttavuuksia? Kenties uusia lemppareita? Vai oliko listassa kenties jotain samaa omasi kanssa? Kerro kommenteissa. 

Mukavaa viikonloppua <3

Suositut tekstit