Mitä mulle kuuluu?

Kiitos kysymästä, ihan hyvää! Kaikkea uutta on tapahtunut, ja toivottavasti lisää on tiedossa. Tämä postaus on nyt pyhitetty kuulumisille joten tästä tulee varmaan aikas sekava...

Ihan ensiksi mun kouluasiat on edistyneet ja nyt toivotaan, ettei ne myös tyssää yhtä nopeasti kuin edistyivät. Eli siis, mä olin viikko sitten ensin maanantaina infossa, jonka jälkeen tiistaina oli ns. valintahaastattelu. Jälkimmäisessä tehtiin jo alustava lukujärjestys, joka nopeuttaa koulun etenemistä kun ei mene aikaa siihen suunnitteluun vaan saa heti aloittaa. Nyt vain täytyy jännittää viikonlopun yli, että saanko koulupaikan vai en...

Koulupaikan saamista helpottaisi, jos saisin työssäoppimispaikan. Olen hakenut esim. Paperinauhaan ja Rustoopuoriin, jotka kummatkin ovat askartelu-/käsityöliikkeitä, olen hakenut K-marketteihin, Tokmanniin, Anttilaan, Hong Kongiin.... 3 paikasta tarjottu "ei oo:ta". Vähän tässä alkaa usko loppua, mutta ei voi kun odottaa ja toivoa parasta.

Toinen iso pieni muutos meidän elämässä on pikkuinen Uuno-kissa, joka tuli meille viikko sitten maanantaina. Uuno on syntynyt 25.4.2015 ja on maailman suloisin otus! Unskista kuulette varmasti lisää myöhemmin. :) Loppuun vielä voisin laittaa muutaman kivan kuvan Unskista.


















Suositut tekstit