Fiiliksiä koulun alusta

Näin sunnuntai iltapäivänä on hyvä vähän fiilistellä juuri alkanutta koulua. Uskokaa tai älkää, olin jo eilen ihan into piukeena menossa kouluun. Ja tänä aamuna sanoin Mikolle, että "pääsispä jo kouluun!" Mikon piti varmistaa muutamaan otteeseen, että nimenomaan "pääsee" eikä "joudu. Joo kyllä, pääsee.

Mullahan oli siis viime viikon torstaina eka koulupäivä ja voi vitsi mä tykkäsin! Mua kyllä aika paljon jännitti torstai aamuna, kun odottelin kyytiä, mutta olisin luullut, että jännittäisi vielä enemmän. Eniten olin kumminkin innoissani. Vihdoinkin mulla on jotain sisältöä elämässä.



Vaikka tosi paljon tuli uutta tietoa, niin en ottanut siitä stressiä, vaikkei kaikki vielä jäänytkään päähän. Meillä nimittäin on käytössä Moodle, johon siis tulee kaikki tarvittava tieto, tehtävät ynnä muut tärkeet jutut. Myös koulun sähköposti tuli jo tutuksi. Ja tulihan sitä saatua eka kaverikin.


Eka päivä meni hyvin pitkälti vaan auditoriossa istuessa, mutta loppupäivästä kierrettiin muutkin rakennukset ja lopuksi vielä tosiaan opeteltiin koulun sähköpostin käyttöä sun muuta. Oon kyllä aika innoissani koulun aloituksesta.

Tänään sunnuntaina oli sitten vuorossa kalenterin päivitys ja "kotitehtävien" tekoa. Mutta Uuno meinas, että mami on tehnyt hommia jo ihan tarpeeksi, vaikkei mami kerennyt niitä kylläkään edes aloittaan...


Mulla on käytössä joku Cittarista ostettu "halppis" kalenteri, mutta tykkään.




Suositut tekstit