Kertakaikkisen onnellinen

Kaiken sen sekasorron jälkeen, mitä viime viikot on ollut, nyt on hyvä. Olen sulkenut yhden kirjan ja avannut uuden. Parisuhteen saralla siis. Ja sen myötä koko muu elämä on laitettu uusiksi.

Istun poikaystäväni vanhempien sohvalla, sylissä keskeneräinen, virkattu peitto. Tv on päällä, mutta ajatus on ihan muualla. Ajatus pyörii onnellisuudessa. Uskalsin päästää irti. Uskalsin olla itsekäs. Nyt olen onnellinen.

Kuten jo aiemmin mainitsin, viime viikot on ollut täyttä sekasortoa. Oma terveys on heitellyt, koulu sekä työt vienyt paljon voimia.

Nyt mulla on rinnalla mies, joka on saanut mulle pelkällä olemassaolollaan lisää voimia jaksaa ja joka on valmis tekemään kaikkensa mun vuoksi <3 Olen hänelle äärimmäisen kiitollinen, jo nyt. Toivottavasti vielä jonain päivänä osaisin hänelle kertoa, miten kiitollinen olenkaan. Ja toivottavasti olen edes osaksi yhtä hyvä tyttöystävä kuin mitä hän on ollut mulle poikaystävä <3


Suositut tekstit