Jälleen sairastelua

Moikkamoi täältä sairaalasta!

Tänne Seinäjoelle on tullu kamalat pakkaset, melkein 30 astetta, hyi! Mä en kyllä yhtään tykkää näin kylmästä ilmasta...

Päätin eilen vähän piristää itseäni kylmältä talvelta lämpöisellä, oranssilla/punaisella meikillä.



Mulla oli eilen aika ikävä iltapäivä, nimittäin kun saavuin töistä kotiin, mulla oli todella huono olo ja mä arvasin, että pian täytyisi päästä vessaan ja nopeesti. Hetken sain nukuttua mutta kun heräsin niin rumba alkoi... Yhh.. Jopa Uuno oli sitä mieltä, että hyi. 


Mä kävin tuossa muutama päivä sitten lääkärissä ja lääkäri siinä hetken paineli mun vatsaa ja totesi, että vaikuttaa umpparin tulehdukselta. Olin kuitenkin vielä siinä kunnossa, että pääsin kotiin. Sain kuitenkin ohjeeksi, että jos kuume nousee tai alkaa oksentelu, tulla päivystykseen. Mä olin jo maanantaina töissä valitellut, että mulla on tosi kylmä ja oon ollu todella väsynyt. Tiistaina kylmyys jatkui ja noin klo 13 mulla alkoi tulemaan huono olo. Eihän se sitten auttanut kuin illalla lähteä päivystykseen.

Kun eilen, tiistaina, saavuin tänne multa mitattiin lämpö ja se oli muistaakseni 37,4. Ja lääkäri oli aina vaan enemmän sitä mieltä, että umpparihan se siellä tulehtunu on. Pääsin kuitenkin parin tunnin päästä osastolle yöksi, että aamulla katsottas tilanne. Osastolle tultua mulle oli kuume pompannu 38,5 ja sykekin huiteli 130 paikkeilla. Siinä vaiheessa mä olin varma, että aamulla kutsuu leikkaus. Vaan ei. 


Aamulla mulla kuvattiin vatsa ja se oli sen verran "hyvässä kunnossa", että lääkäri päätti kokeilla josko pelkkä antibiootti auttaisi kun jossain selkeästi tulehdus on. Nyt sitten ainakin huomiseen makaan täällä kivuissa ja väsyneenä. Mutta ikinä ei ole niin väsynyt tai kipeä, etteikö vähän jaksaisi aina tehdä käsitöitäkin ;)


Nyt mä toivottelen teille hyvää yötä ja alan nukkumaan, jos vaikka uni auttaisi parantumaan nopeammin. 

Suositut tekstit