Unirytmi


... Niin että mikä unirytmi? Kello on nyt just 5.21 kun aloin tätä kirjottaan. Oon ollu jo noin tunnin hereillä eikä nukkumattia näy enää missään. Saisin vielä pari tuntia nukkua, mutta käsien kutina on jotain helvettiä. Mulla iski aika pahasti taas atooppinen ihottuma päälle ja tää on tuskaa... 


Mulla on suunnilleen molemmat kädet tuossa kunnossa ja tuntuu ettei mikään auta. Soitan tänään ihotautilääkärille ja kysyn, mikä neuvoksi...

En muista olenko kertonutkaan, mutta mä sain ihan palkkatyötä ja eilen oli eka päivä. Toimin siis asiakasneuvottelijana eräässä firmassa. Eilen oli ihan kiva päivä vaikka loppua kohden alkoikin puuduttaan aika paljon kun tuntui ettei hommat etene...


Toivon, että tänään olis mukavampi päivä ja työtkin sujuis! Ainiin, pakko hehkuttaa vielä. Seinäjoelle on avattu uusi Minetti Jäätelö ja voin vaan suositella! Niin herkullista italialaista jäätelöä ettei tosikaan. Maistuu miltä pitääkin, eikä miltään keinotekoiselta. Testasin Minettiä eilen ekaa kertaa ottaen mansikkaa ja mangosorbettia ja olin taivaassa. Nam!


Suositut tekstit