Uusi vuosi, uudet metkut

Heissan ihanat ja hyvää tämän vuoden ekaa päivää <3 

Tiiättekö, mulla on tosi haikee olo. Vaikka viime vuosi oli aikaliki kokonaan perseestä, se vuosi antoikin mulle paljon. Vuonna 2015 mä kasvoin ihmisenä todella paljon. Opin, mikä on elämässä oikeesti tärkeää ja mikä taas toisarvoista. Vuonna 2015 mä sain paljon ihania ihmisiä mun elämään mutta samalla mä myös menetin paljon ihmisiä.

Mä todella toivon, että tää vuosi olis kaikenkaikkiaan parempi vuosi kuin 2015. On paljon asioita, mitkä pyrin tekemään tänä vuonna entistä paremmin. En kuitenkaan aijo ottaa stressiä mikäli en esimerkiksi henkisen voinnin takia jaksakaan joitain asioita tehdä. Toivon, että vuosi 2016 olisi ns. aikuistumisen vuosi. <3 


Ps. Lankalaihis 2015 päättyi tulokseen -20 kerää. Saanen siis olla ylpeä :)  

Suositut tekstit