#51strong

Vuonna 2006 Suomessa tapahtui Tilastokeskuksen mukaan 2655 seksuaalirikosta, ja 1000 LAPSEN seksuaalista hyväksikäyttöä... Vetää aika helvetin surulliseksi. Ja vihaseksi. Miksi tällästä tapahtuu? En voi ymmärtää...

Mä olin tuolloin 11 vuotias, ja olin vuonna 2006 ollut jo kaks vuotta uhri. Olin siis 9, kun tää koko paska alko. Paikassa, missä mun piti olla turvassa. Paikassa, missä kaiken piti olla hyvin. Molemmat biologiset vanhempani yms muu suku kuitenkin ovat syyttömiä <3 siitä ei siis ole kyse. Tätä jatku ihan liian kauan, sillä mä olin heikko, enkä kertonut asiasta kellekkään, ennenkuin oli myöhästä. Sillon olin jo niin heikossa kunnossa henkisesti, että en enää pystynyt syömään enkä puhumaan. Vasta sitten, kun oli varmaa, ettei mun tarvinnut sinne paikkaan enää palata.

Alko kauhea hössötysten vyyhti. Oli monen tunnin poliisikuulusteluja ja osittain porukka jopa epäili, pitääkö mun kertoma edes paikkansa. Eihän tekijä sitä tietenkään myöntänyt ja lopulta ei saanut edes tuomiota, sillä oli sana sanaa vastaan. Tuo vyyhti aiheutti mulle sen, ettei mua enää edes kiinnostanut mitä mulle tapahtuu. Hakeuduin ihan väärään seuraan, jossa mulle tehtiin mitä haluttiin. Aikuisikä on mennyt hyvin, aina loppuvuoteen 2015 asti, kun ihminen, jota luulin mun läheiseksi, teki sen taas. Ja kaikki haavat aukesi jälleen..

Pari viikkoa sitten löysin Facebookista tämän uutisen, ja näin tatuoinnin. Sillon päätin, että tahdon tuon myös. Ja nimenomaan korvan taakse. Joten otin, haha. Sain muutaman päivän varotusajalla peruutuspaikan, ja olin enemmän ku innoissani.


Mulla tää nimenomaan symboloi voimaa ja selviytymistä. Rakastan tätä ihan yli kaiken.

"Pienen pieni hetki fyysistä kipua niistä lukuisista henkisen kivun vuosista. Tää kuva kertoo kaikesta siitä paskasta mitä minä, ja liian moni muu ollaan jouduttu kokeen. Seksuaalinen väkivalta on rikkonu mut ja liian monet muut. Mut mä selvisin, nousin vahvempana kuin koskaan." Nyt mulla on rinnalla ihminen, josta mä TIEDÄN, ettei hän tee mulle pahaa vaan päinvastoin, nostaa mua sieltä paskasta pelkällä läsnäolollaan. 

Suositut tekstit