"Sä kelpaat just tuollasena"

Sanat, jotka jokaisen pitäis saada kuulla. Jokaisen pitäs saada tuntea riittävänsä just sellasena kuin on. Jokainen meistä on sen ansainnut.

Kun elää vuosia sellaisten ihmisten ympäröimänä jotka vaan lyttäävät, haukkuvat ja mollaavat, saattaapi käydä niin, että ajan saatossa alkaa itekin siihen uskomaan. Näin mulle kävi. Aloin uskomaan, että mä olen se paska joka tekee kaiken väärin. "Oon ruma ja läski, enkä mä osaa mitään." Yleisimmät ajatukset mun paskotussa päässäni. Kaikki tuo oli seurausta paskoista ihmissuhteista, joista en silloin osannut päästää irti ajoissa.


Eräs kaunis päivä se kaikki kuitenkin onneksi muuttui, kun jäin yksin asumaan. Aloin laittamaan asioita tärkeysjärjestykseen. Vaan eipä se ollutkaan niin helppo homma.

Koko alkuvuosi mun on ollut enemmän ja vähemmän paha olla. Välillä toki on ollut hyviä päiviä, mutta suurimmaksi osaksi vain ahdistavia. Edelleen samat "kummitukset" uskotteli, että mä olen ihan paska.

Ihan vasta mä heivasin ne "huonot ihmiset" pois mun elämästä ja oli aika etsiä parempia tilalle. Vaan ei meinannut löytyä. Mut nyt on yksi, siis yks ainut ihminen, kehen luotan täysin. Hän tunnistaa tästä kyllä itsensä. Samalta henkilöltä kuulin myös otsikossa olevat sanat, enkä osaa edes kuvailla sitä fiilistä sen jälkeen.


"Sä kelpaat just tuollasena." <3

Suositut tekstit