Mini Q&A

Moikka! Mulla oli arvontapostauksessa pyyntö, että arvontaan osallistujat jättäisivät mulle kysymyksiä, että saisin tän Q&A:n tehtyä. Noh, kysymyksiähän tuli, mutta ei ihan hirveästi. Sen verran kuitenkin, että niistä toivottavasti jonkinlaisen postauksen saa aikaseksi. Eli mennääs ny sit suoraan asiaan.

1. Millon oot itkeny viimeksi? Tais olla viime viikon perjantaina, kun sain surullisen uutisen :(

2. Milloin jouduit pyörätuoliin? Miksi? Mulla on siis synnynnäinen selkäydinvamma, joten olen koko ikäni ollut pyörätuolissa.

3. Mikä on paras lapsuuden muisto? Voi apua... Kyllä mä luulen, että se on joku sellanen, missä koko perhe ollaan koolla vielä ja kaikki hyvin <3

4.  Milloin aloitit käsityöharrastuksen ja mikä oli ensimmäinen valmis työsi? Ihan ensimmäinen kosketus tähän harrastukseen tuli, kun olin ehkä about 5 vuotias. Äitini teki paljon käsitöitä, joten pyysin, että hän opettaisi mullekkin. Siitä sitten aloin tekemään ainaoikein-neuleena siskon nukkekotiin mattoja, haha!

5. Kauanko oot harrastanut käsitöitä, ja mistä tää harrastus sai alkunsa? Tähän vastasinkin jo aiemmin, eli noin 16 vuotta tulee pian täyteen.

6.  Ootko koskaan ajatellut että jäät asioista paitsi (mm. huvipuistot ym) pyörätuolisi takia? Tottakai sitä aina välillä on miettinyt ja harmitellut mutta mistään en varsinaisesti ole jäänyt paitsi. =) Olenkin monesti sanonut ihmisille, että vaikka en pystykään kävelemään ja teen jotkut asiat erilailla kuin "normaalisti" tehtäis, ei se tarkota, että jäisin jostain paitsi.

Ps. Arvonnan voittajaan on otettu yhteyttä ja palkinto lähtee postiin heti, kun saan uuden pankkikortin. <3

Suositut tekstit