Onnellinen

Heissan taas!

Tänään tuli mieleen kirjotella sellasia asioita, mitkä tekee mut just nyt onnelliseksi. En oo valmiiks näitä miettiny, vaan haluun kirjottaa nää niinsanotusti lonkalta. Onhan aiheena asiat jotka tekee mut just NYT onnelliseksi! <3

1. Mulla alkaa ens viikon perjantaina parin viikon miniloma, ennen kuin meen uuteen työpaikkaan. Okei, se nyt ei ihan nykyseen työpaikkaan oo niin kovin positiivinen juttu, koska mun työmotivaatio on ihan hukassa :D Oon nyt jo ihan lomalla, vaikka varsinainen kesäloma mulla juuri kesäkuus oli, haha!

2. Tuleva muutto. Olkoonkin, että se jännittää mua ihan hulluna ja osittain oon kyl ihan paniikissakin, hah! Mut enemmän oon kyl innoissani ja onnellinen, että saan alottaa tavallaan kaiken alusta, "uudessa" ympäristössä ja heivata kaiken skeidan pois mitä Seinäjoella on käynyt sun muuta.



3. Just nyt katoin kun mies ja Möhkö tuijotti toisiaan ja ai että ku meinasin haljeta <3 Jotain niiiiiiin sulosta. Uuno taas tavalliseen tapaansa mököttää (nukkuu) yksinään.

4. Meidän tuleva koira! Kerrottakoon nyt, että meille siis tulee 6.7. syntynyt jenkki cockerin pentu ja voi vitsi mä ootan sitä! Oon aika ison osan mun lapsuudesta eläny koirien kanssa, mutta nyt saan ihan "oman" koiran. Siis, että saadaan miehen kanssa kasvattaa ja kouluttaa se ihan ite.



5. Mulla on kaikinpuolin ihan hyvä olo, mulla on katto pään päällä ja ihania asioita liuta ympärillä. Toki tää muuttostressi sun muu väsyttää ja potuttaa mua ihan hirveesti, mutta tiedän stressin helpottavan pian.

6. Uusi työ! Jep, alotan 12.9. uudessa työpaikassa. Vihdoin meidän toimeentulo paranee edes hieman, tai ainakin vakiintuu eikä tarvi koko ajan miettiä, että miten pärjätään. Onhan sellanen ressaaminen ihan hirveetä!

7. Oon saanut ihan kivasti tilaustöitä tehtyä ja oon pitkästä aikaa nauttinu käsitöistä. Päätin myös, etten halua, enkä osittain verottajan takia voi, tehdä tilaustöitä rahan takia, joten blogista hävisi Hinnasto. Uudet kulut asiakkaille muodostuu ihan vaan materiaalit+mahdolliset postikulut.

Olis tosi kiva kuulla 3 asiaa, mitkä tekee sut just nyt onnelliseksi! =)

Suositut tekstit