Makeup with autumn vibes

Kuten joku aika sit kirjottelinki, niin nyt se syksy tosiaan on täällä. Joillain sen huomaa esimerkiksi vaatetuksessa, hiusvärin muutoksessa tai muissa vastaavis. Mut mä oon huomannu, ett mulla sen on alkanu huomaamaan meikissä! Joten tänään aattelinki sit jakaa mun yhen meikin ja kertoo mitä tuotteita oon käyttäny. En sit oo mikää meikkiekspertti joten olkaa armollisia ;)



1. Lumene CC-voide, sävyssä light.
2. Vaalein Rimmel Lasting Finish-peiteaine silmien alle sekä näppylöihin.
3. Avonin luomenpohjustaja
4. Kevyesti Oriflamen The One-puuteri, sävyssä medium.
5. Ikivanhasta H&M luomiväripaletista (lue tämä) ylimmältä riviltä toinen vasemmalta koko luomelle reilusti ns. blendausväriksi.
6. Sitten ulkonurkkaan samasta paletista alimmalta riviltä tumman lilaa PAAAALJON! Blendausta..... Sit lisää väriä. Ja taas blendausta.
7. Lopuks ihan hitunen mustaa luomiväriä syventään lilaa. Kuvassa näyttää kylläkin harmaalta koko silmämeikki koska pigmentti on mitä on....
8. Oriflamen The One rajaustussi
9. Oriflamen The One ripsari
10. Avon aurinkopuuteri
11. H&M poskipuna, sävyssä Sucar coral
12. Higlightit tuosta ikivanhasta luomiväripaletista, valkoinen tai sitten se sampanjan värinen. Amorin kaarelle sekä tietysti tuonne... öö... poskiluun päälle. Hitunen nenänvarteen.
13. Sit mun lempivaihe! Nimittäin huulet. Ja huulissa mulla on ihan mun lempparia, nimittäin Avonin mattapunaa, sävyssä Marvelous Mocha!! <3 rakkautta.

Ainiin.. Kulmat teen tuolla vaaaanhalla luomiväripaletilla, ja sekottelen sieltä niitä ruskean sävyjä (ei shimmerisiä) sekä vähän mustaa.

Suositut tekstit