SYKSY ON TÄÄLLÄ!

Nyt kai se on virallista. Nimittäin syksy... Toisaalta syksy on tosi jees, mutta henkilökohtasesti en siitä niin perusta. Lämpö ja valo on kuitenki ne mun jutut. Mut hei! Ei se mitään, sillä meil on iiiihana leivinuuni kotona <3


***

Mun ajatus katos, kun katoin tossa välissä Kadonneen jäljillä. Oli muuten harvinaisen tylsä jakso. Mitä muut mieltä? Mutta siis joo, syksy on täällä ja sen saa huomata myös atoopikkona..... Esimerkiks mun päänahka tekee kuolemaa, ja yläselkä samoin. Kutina on aika helvetillistä just nyt.


Parasta syksyssä on kuitenki, ett saa laittaa kynttilöitä ja muutenkin on tunnelmallista :) Kotikin alkaa pikkuhiljaa olemaan sen näkönen, ku kuuluuki!


On muuten ollu jännä huomata, miten oon alkanu kauheesti nyt syksyllä miettii kaikkee mitä haluun elämältä ja miten saavuttasin mun unelmat... Pohdiskelun syksy, haha.


Mut hei, mä kirjottelen viel ainaki yhen postauksen ja ajastan sen sit jonku ajan päähän =) Pus!

Ps. Huomasitte varmaan blogin uuden ulkoasun ;) Mitä mieltä?

Suositut tekstit