Aikuisten kaverikirja

Se olis taas haastepostauksen aika. Tällä kertaa ihana Saija (Saijan blogi) haastoi kaikki bloggaajat mukaan joten myös sitten ite aattelin tämän tehdä. Pienenä mulla oli aina joku ystäväkirja koulussa mukana jota sitten kierrätettiin kavereilla ja saivat sinne sitten täyttää omat juttunsa. Tää on vähän erilainen mutta tosi kiva silti. Myös minä haastan kaikki bloggaajat tän tekemään.

Nimeni on: Janika
Jotkut tosin kutsuvat minua: Rullaksi. Esimerkiksi mun veli sanoo mua joskus Kepaksi tai Viiviksi... Joo mulla on pienenä ollu vaikka ja mitä nimiä. Mies myös kutsuu mua rakkaaksi tms.
Olen syntynyt vuonna: 1995, eli olen siis: 22 vuotias. Tammikuussa juuri täytin..
Lapsuuskotini lankapuhelimen numero: APUA.... Oliko meillä semmonenkin? :D
Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Mm. tanssija, näyttelijä, koirahieroja, savenvalaja ja mitänäitänytoli.


Mutta isona minusta tulikin: No ei ainakaan vielä mikään mainitsemisen arvoinen.
Täydellinen puoliso: Tietenkin tuo oma; rakastava, hellä, huumorintajuinen.............
Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Luultavasti kuolisin tylsyyteen.
Harrastan nyt: Käsitöitä tulee tehtyä ja blogia kirjoteltua.
Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifysta: Luultavasti melkeimpä mitä vaan.
Noloin tv-ohjelma mistä pidän: Tulee niin vähän katottua mitään... Katon lähinnä yhen jakson sillon, toisen tuollon... Jos muistan.
Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): No ei onneks tuu tuota viiniäkään lipitettyä niin vastaan, että kanakastike..? Tai tomaattikeitto


Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: katson jonkun ohjelman, jossa joku kuolee. Joskus myös katson ihan vaan omaksi kiusaksi Youtubesta kaikkia muistovideoita...
Lapsuuteni lempilelu: Semmonen appelsiinilta tuoksuva pehmolelu, joka itki aina välillä ja sit sitä piti syöttää jonka jälkeen se nukahti.
Lempilelu nykyään: welllll...............
Salainen paheeni: Ei kai se nyt niin kovin salainen oo mut kaakao... <3
Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Luultavasti kaiken epäterveellisen, kuten karkkien, limsojen, kakkujen, naahiminen vähän väliä pitkin päivää.
Viisaus jonka olen tähän mennessä oppinut: Aina ne asiat jotenkin järjestyy.


Suositut tekstit