Vaatekaappi uuteen uskoon MY DAY 30.3.2017

Torstai oli jälleen melko normaali päivä. Ei mitään sen erikoisempaa taaskaan koko päivänä, mutta aamu alkoi koiran pesulla, harjauksella, kynsien leikkauksella ja muutenkin siistimisellä. Odin on vaan semmonen, että se näyttää metsänpeikolta vaikka oltas just harjattu. Meidän suloisuus <3


Siistiytymisen jälkeen me tehtiin pieni lenkki anoppilaan, eli siis tuohon alle kilsan päähän, hehe. Siel saa Odin leikkiä anopin koirien kans ja muutenkin huhtoa virtaansa vähän pois.

Lenkin jälkeen mies teki bravuuriaan, eli nachovuokaa. Ja se on varmaan maailman parasta. NAM.

Iltapäivällä olin hetken aikaa yksin, joten mä innostuin vähän järkkäämään vaatekaappiani. Joskus syksyllä hurahdin KonMariin ja pystyviikkaukseen. Ajattelin, ettei se toimi tämmösissä ns. avohyllyissä ollenkaan, mutta kyllä kait se nyt vähän...? Lopputulos ei tokikaan ollut niin siisti kuin olin mielessäni kuvitellu mutta kelpaa. Mulla on muutenkin semmonen tapa, että en jaksa penkoa jotain tiettyä vaatetta vaan otan sen pinon tai jonon ekan vaatteen. Ei siis haittaa, että nyt mulla on vaatteet kahdessa rivissä joiden PÄÄLLÄ on vielä toiset rivit. Eli mulla on myös etummaisten rivien takana kaksi päällekkäistä riviä paitoja. Housut jo järjestin ennenku tajusin ekan kuvan ottaa. Mutta kai siinä joku muutos parempaan on?



Ja kuten kunnon torstaihin kuuluu, lähettiin me nytkin BaariBingoon Kurikkaan. Ja JES, mä kerrankin voitin jotain. Nimittäin juustotikkuja.... Punaa huuliin ja menoks!


Loppuun vielä esittelen tämmösen söpön hammasharjatelineen, minkä tilasin parilla eurolla Wishiltä. Wish on eBayn tyylinen kiinakrääsänettikauppa, ja mulle pitäs asettaa sinne jokin porttikielto... Mä jotenkin luulin, että tää teline olis tyyliin posliinia (ei nyt ehkä ihan kuitenkaan) tai jotain muuta vähän painavampaa materiaalia, mut olikin tosi kevyt. Mut kuitenkin ihan kiva! Ootko sä tilannut kiinakaupoista mitään? Millanen ostokokemus oli?

 

Suositut tekstit