13.4.2017

Mun kiirastorstaini alko n. klo 5.00. Mä aika usein herään just ennen ku mies lähtee töihin ja tämäkään aamu ei ollut poikkeus. Mutta onneksi koirat nukku viel hetken ihan rauhassa, joten pystyin vielä sängyssä tavalliseen tapaani selaamaan somet läpi ja katsoin myös jakson Kummalliset kammot-sarjaa. Ootko kattonu? Tuo pelle-jakso oli kyllä aika creepy, kieltämättä.

Ja kuten tavallista, aamu alko koirien ruokkimisella ja pissatuksilla. Ainoa, ei niin kiva poikkeus oli, että tällä kertaa Möhkö, meidän toinen kissa päätti karata ulos. Pissatin kuitenkin koirat ensin ja kun sain koirat sisälle, alkoi Möhkön metsästys. Aikani kuikuilin kunnes kuulin talon alta maukumista. Oli muuten ihan kiitettävä homma saada kissa sieltä pois. Mutta onnistuin! Toivotaan, ettei toistuisi!!

Ja mikäs sen parempaa, kuin lumihangessa rämpimisen jälkeen mennä lämpöseen suihkuun! Mulla on nyt jostain syystä ollu todella paljon ongelmia mun hiuspohjan kanssa. Kutiaa ja hilseilee TODELLA pahasti.. Olisko sulla antaa hyviä vinkkejä tilanteen helpottamiseksi?

Sain muuten tuossa yks päivä Buzzaadorilta testiin Santa Marian tuotteita, joten hamppareitahan niistä syntyi edellisenä päivänä. Lämmittelin sit itelleni lounaaksi hampurilaisen ja hyvää oli! uo chipotle vaan oli vähän turhan tulista mun makuuni. Näihin hamppareihin tuli omatekemät pihvit, joihin olin sekottanut tuon toisen pussin sisällön. Sitten paistoin kananmunaa ja lisäksi salaatinlehti ja tuossa toisen pussin sisällössä "marinoin" tomaattia ja kurkkua. Oikeestihan tuo olis pitäny tehä kurkulle ja sipulille ja tarjota ns. lisukkeena mutta koska olen erilainen nuori, tein näin. Niin ja lopuks laitoin juustoa ja tietenkin sinapin ja ketsupin sekä chipotlen.


Kun sain vatsani täyteen, laittoi kaverini viestiä, että olis tulossa kaffille. Ja ai että mä tykkäsin! Kun mä oon ollu TODELLA yksinäinen täälä Kauhajoella asuessa. Oli kuitenkin "pakko" vähän kammata naamaa ja kas kummaa, sain yhden miljoonista hajuvesistänikin loppumaan vihdoin! Mulla on hajuvesiä vähän kertynyt niin haluisitteko nähdä mun hajuvesikokoelmaa?



Toi hajuvesi oli kyllä todella jees! Sen koommin en osaa sitä kuvailla mutta tykkäsin. Ja se kesti todella kauan mulla, vaikka oli tommonen minipakkaus. Voi tosin johtua siitä, että mulla on "pari" muutakin hajuvettä ;)

Kaveri kun lähti, oli taas aika ruokkia koirat ja pissatuksen jälkeen mä aloin tittidittidiiiiiiiii... Kuvaamaan Youtubeen videota :D Yllätyin itekkin, mutta mä joskus pari vuotta sitten tein muutaman videon ja aattelin kokeilla uudelleen. Poistelin aikasemmat videot joten niitä ette enää näe, mutta linkitän tähän vaikka sen uuden videon =)

 

Videon jälkeen edellisen päivän ruoka uuniin lämpeemään ja pian jo tulikin mies kotiin <3 Ja olin aivan unohtanut, että mulle oli tulossa pyörätuolin tekijä suunnitteleen ja mittaileen mulle uutta sopivaa tuoli, kun uskokaa tai älkää, tää tuoli on jäänyt mulle ISOKSI. Tunti siinäkin vierähti, kova homma oli, että sais just oikeenlaisen tuolin. Mut tiedän, että Talart osaa tehdä hyviä tuoleja joten luotto on aika kova!

Iltasella kirjottelin parit kirjeet vielä ennenkuin lähettiin tavalliseen tapaan BaariBingoon. Josta en muuten tälläKÄÄN kertaa voittanut mitään. MÖH! ;)


Suositut tekstit