15.4.2017

Mun lankalauantai alko aina vaan tavalliseen tapaan noin klo 7. Kiva päivä tiedossa sillä meillä oli suunnitelmissä lähteä miehen kummilikan ja siskonsa synttäreille päivemmällä. Pitkästä aikaa mulla oli mekko päällä ja sain kyllä todeta, ettei se oo mun juttu vieläkään! Ei edes farkkujen kanssa :D Mutta vähän vaihtelua toki täytyy olla!

Aamutoimien jälkeen oli lahjojen paketoinnin vuoro ja tässäkin sain todeta, ettei oo yhtään mun juttu. Varsinkin semmoset paketit, jotka ei oo just suorakulmasia niin hyi.. Mut mä selviydyin jotenkuten kuitenkin ;) Ja samalla, kun kerta yläkerras olin jo valmiiksi, aloin virkkailemaan uutta meikkipussia jämälangasta. Tarkotus olis, että mulla olis omat pussit kasvomeikeille, silmämeikeille ja siveltimille. Huulituotteille mulla on sitten tämmönen Kiinasta eurolla tilattu teline:


Ja ei, tuossa ei oo läheskään kaikki huulituotteet vielä :D Varsinkin Labelloja on tullu kerättyä melkoinen arsenaali. Tästä alemmasta kuvastakin puuttuu tyystin yks uus Labello..


Mutta tosiaan, aikani virkkailin kunnes totesin, että on pakko mennä meikkaamaan, että ehditään. Ja meikistä tuli itseasiassa aikas kiva. Punertavaa luomissa ja siniset alarajaukset ;) Ja ainiin, kysyin teiltä taannoin siitä hyvästä häivytyssiveltimestä, niin nyt kuin tilauksesta Avonilla oli semmonen reilulla 3 eurolla. Nyt vaan ootellaan pakettia. Onneksi oli hyvä syy tilata, kun mulle tuli pari muutakin tilausta.


Meillä meni siellä synttäreillä oikestaan koko päivä, joten illalla me vaan syötiin nopeesti pytipannua, katottiin hetki telkkaria ja mentiin nukkumaan.

Suositut tekstit