Maatalousoppilaitoksen turkinhoito-palvelut

Moikka! Ihan ekana mä haluan sanoa, että tää ei oo millään muotoa maksettua mainontaa enkä mä saa tästä mitään sen enempää kuin muistakaan postauksista vaan ihan tahdon kertoa oman mielipiteeni tästä asiasta.

Eli meillä oli Odinille varattu tiistaille trimmausaika tänne Kauhajoen maatalousoppilaitokselle. Onneksi mä selailin aiemmin paljon eri vaihtoehtoja Kauhajoen trimmaajista ja tää oli ylivoimaisesti niistä paras. Mä otin Odinille ihan "koko hoidon" eli pesu, turkin selvitys, trimmaus, kynsien leikkaus ja korvien pesu. Ja voi miten suloinen pikkuinen sieltä lattiamopin alta tulikaan <3

Odinin aika oli 12.30 ja mulle sanottiin, että viimeistään 15.30 saa hakea pois. Oltiin siellä vähän ennen puolta ja loppujen lopuksi me päästiin lähtemään n. klo 16. Toki mä ymmärrän, että Odinin turkki oli TODELLA huonossa jamassa ja sen kanssa varmasti meni aikaa. Ajattelin, että noin kuukauden välein voitais Odinia käyttää tuolla, ja saavat sit katsoa onko tarvetta koko touhulle vai miten. Mutta ettei turkki pääsis enää samanlaiseksi niin varmasti hyvä tuo noin kuukauden väli. Ja kun kaikenlisäksi hintaa tällä opiskelijoiden tekemällä työllä on VAIN 35e! Mun mielestä ainakin todella halpa ja silti todella hienoa työtä tekivät. Muutos on melkoinen <3

Lähtötilanne:


Lopputulos:



Suositut tekstit