Häävieraana

Heippa!

Tänään ajattelin tulla jakamaan teille kuvia mun meikistä, kun oltiin alkukuusta miehen kanssa eräissä häissä vieraana. Teemavärinä oli turkoosi, mutta itse meikkiin en sitä viitsinyt enää laittaa, kun olin hiuksia myöten turkoosi muuten :D Tai noh, en ihan kokonaan sillä mulla oli tää ihana raidallinen maksimekko, johon oon muuten aikalailla rakastunut.


Mutta joo mennäänpä siis asiaan. Kasvokuvat on todella erilaiset keskenään sillä kuinka paljon tekeekään valotus sun muut "ulkoiset tekijät".

Tämän näköisenä oltiin siis liikkeellä. Ja kuten huomaatte, valotus, filtterit yms tekee paljon :D




Listaan alle tuotteet, mitä käytin ja kertoilen sit hieman enemmän.

Eli kaikenkaikkiaan tungin turpaani tämän setin plus tietenki primer joka nyt unohtui kuvasta. Mutta primerina mulla on "ihan vaan" Nivea men after shave balm :D

Ja koska en oikein tienny millasen meikin tekisin, niin aloitin varmuudenvuoksi luomista johon käytin siis: joko nandan tai nyxin primeria ja Wishiltä tilattua Sugar box SMOKEY-palettia. Alla jonkinlaiset swatchit luomiväreistä. Tuon paletin mukana tuli sellanen smokey eye-meikin "ohje" joten sen mukaan sitten yritin kovasti tehdä.


Meikkivoiteena mulla oli Lumenen CC sävyssä Light ja olipahan muuten kiva huomata, että ruskettumisen myötä se perkele oli aiva liian vaalea.... :D Puuterina Rimmelin irtopuuteri, highlighterina, kuinkas ollakaan, Wishin versio Elf:in highlighterista, jota aluksi ei oikein meinannu tulla, joten mä innostuin sitten oikein hinkkaamaan sitä naamaani ja lopputuloksen näkeekin keskimmäisestä naamakuvasta :D Samoin kävi Seppälän bronzerin kanssa... No pääsipä ainaki blendailemaan :D Poskipunana toimi iiiihana Avonin poskipuna sävyssä warm flush(?) joka on tommonen ihanan raikas ja kesäinen. Laitan alle swatchit myös highlighterista, poskipunasta ja bronzerista ja toivon, että niistä saisi jotakin selvää.


Huulissa Nyxin Indian Pink ja sit ei muutaku häitä kohti!


Edit. Ainiin kulmat teen niin ikään Wishin kulmapaletilla :D Ja ripsissä Lumenen true mystic volume-mascara.

Suositut tekstit