Josko kokeilis taas

En kyl yhtään tiiä mitä mää tänne oon kirjottamassa, mutta aattelin nyt alottaa purkamaan itteeni tällei "julkisesti". Ensiksi tosiaan voisin kertoa itsestäni vähäsen: Eli tosiaan olen vuonna 1995 syntynyt seinäjokinen tytöntyllerö, joka "sairastaa" selkäydinvammaa nimeltää meningomyeloseele, eli MMC. Siitä johtuen hurjastelen pyörätuolilla. Asun avoliitossa mun rakkaan palleroisen kanssa <3 Harrastuksista ja työstä sen verran, että alotin 3.2. työt myyntineuvottelijana ja harrastuksina mulla on käsityöt, joista varmaan täälläkin julkasen kuvia aikasta paljon, koska se on niin iso osa mun elämää ja arkea. Muuten blogiin kirjottelen hyvin paljon vaan omista ajatuksista ja sen sellasesta. Pyydän etukäteen anteeksi mun bloggaustaitoja koska olen aika sählä. Alla tuoretta kuvaa meikäläisestä. Otettu 19v synttäreillä, joten olen sen näköinenkin :D


Kommentit

Suositut tekstit