Kässyjä ja kuulumisia =)

Tänään on ollu suht touhukas päivä. Aamun tosin möllötin vaan kotona sen kummemmin mitään tekemättä. Mut sit pitikin jo puol kahen aikaan lähtee lääkäriin, oli pään kontrolli, johtuen siit mun edellisestä sairaalajaksosta. Kaikki oli kumminkin ok, eikä mitään toimenpiteitä tehdä, ainakaan vielä :) Sit lähettiin murun kanssa hoitamaan asioita, vietiin mun vanhat kauppiksen kirjat takas Suomalaiseen, tosin vaan muistaakseni 2 kirjaa oli palautuskelposia :D muissa oli merkintöjä. Hups. Siinä syödes tuli sit postilta viesti ett mun vaaka on VIHDOIN Smartpostissa. Eikun Cittariin hakemaan se ja samalla kauppaan. Nyt vaan kotona möllötetään ja päivitin jo edelliseen postaukseen mun alotuspainon :) Tästä sopiva aasinsilta eilisen lenkkiin, joka oli siis sama kuin toissapäivänä, mutta tällä kertaa meni vaan 47min ^^ Tänään lepopäivä.

26.3.  Lenkki: 47min


Ja sitten päästään jo lupaamaani käsityö-aiheeseen. Oon nyt päättäny ett noin viikon välein teen käsityöpostauksen, jos jotain on edennyt. Nyt puikoilla on tälläset:



Varsi:
Malli: mummilta sovellettu
Lanka: Lisa Uni Neon
Silmukat: 14/puikko
Puikot: 3mm
Eli resori 2o 2n. Sitten 2krs oikeeta, 2krs 2o2n ja taas 2krs oikeeta......

Kantapäästä alkaen:
Lanka: 7veljestä
Silmukat: kantapää 14/puikko, sen jälkeen kavensin 12/puikko.
Nää on kokoa noin 42-43. 

Mä oon niin rakastunu tohon malliin, helppo ja suht näyttävä kumminkin =)

Tänään Cittarista mukaan tarttu 2kerää Pirta-lankaa <3

Tällästä tällä kertaa.. Oiskohan tässä nyt suurinpiirtein kaikki..? Taitaapi olla. Joten, seuraavaan kertaan ja jätähän kommentti, niin tuun iloiseksi. Muista kumminkin olla asiallinen ;)


Kommentit

Suositut tekstit