Kevät(takatalvi)siivousta ja hyvää mieltä

Tänään on ollut kerrassaan ihan loistava päivä! Olon kannalta siis. Aamu alkoi ihanasti aamupalalla, karjalanpiirakalla ja kaakaolla <3 Kyllä voikin ihminen olla iloinen pienestä :D Mutta tää on vaan niin herkkua. Nam nam. Onko teillä muilla jotain pakko-saada-herkkua? Mulla se on kaakao. Nimenomaan Oboy.

Oon lueskellu muutamia blogeja missä on esitelty uutta asuntoa, tai uutta järjestystä tms. Siitä sainkin sitten innostusta alkaa siivoomaan, ainoan vapaapäivän kunniaksi.. Ihan ekana aloin siivota mun tietokonepöytää, siihen kun kertyi ties mitä kaikkea turhaa. Olen tyytyväinen lopputulokseen. 

Sieltä "kätköistä" löytyi vaikka ja mitä... Esim. Vau.fi:n tervetuliaspaketti.. Olin jo ns. unohtanut koko asian. Nyt ne muistot taas palasi. Ettei meille (ainakaan vielä) tulekaan pientä lasta. Mutta toisaalta, kaikki aikanaan. Onneksi ollaan viel M:n kanssa nuoria, että ompahan meillä aikaa.

Sitten innostuin ihan kunnolla siivoomaan makkaria. Huone, joka on AINA kuin pommin jäljiltä. Se on nyt ainut huone, mistä tuli otettua kuva, kun muissa huoneissa ei hirveesti huomaa niin suurta eroa. Tässä on mun ylpeyden aihe. Tuo seinä näyttää niin alastomalta... Mut me ollaan tästä pikkuhiljaa muuttamassa pois, niin ei sit olla laitettu siihen mitään, kun ei siinä ollut valmiiksi "paikkaakaan". Huomatkaa väriteema ;) Jotenki jo niin keväinen <3 Ja murun lemppariväri on ylläriylläri, vihreä. 

Nyt aattelin laittaa pyykit kuivumaan ja sitten istahtaa ehkä sohvalle, ja ottaa kutimet käteen. Lopuksi laitan vielä pari parvekkeelta tänään otettua kuvaa. Kyllä se kevät vielä tulee, vaikka lunta sitten tänneki tuli :)


Kommentit

Suositut tekstit