Kilojen karistelua

Noni. Kevät on täällä! Mistäkö sen tietää? Siitä että mä oon alkanu urheileen. Se on jotain mitä en kyllä oo aikasemmin tehny jos ei oo pakko. Vihasin urheilua. Tai en vihannut, mut koska olin niin laiska, niin en sit liikkunutkaan.

Eilen olin ekaa kertaa pitkään aikaan lenkillä tällä mun nelipyöräsellä. Sulle, joka et mua vielä tunne, niin mulla on siis manuualinen pyörätuoli. Siihen vielä vatsalihakset päälle. Ja oon käyttäny Kiloklubia apuna, ja mun tapauksessa se toimii myös motivaation lähteenä. Tori.fi:stä ostin henkilövaa´an, ja se on perillä huomenna luultavasti =) Sitten pääsen tännekkin kirjottamaan enemmän tavotteista ja numeroista =) Ja nää lukemat ei oo kovin hurjia, koska en halua ett tästä tulee pakkopullaa. Ja mulle JOKANEN liikuttu minuutti on enemmän kuin aiemmin, ja jokanen herkku vähemmän, on parannusta aiempaan. Siksi toivoisin että näistä lukemista ei tule kukaan minulle urputtamaan. ;)

Pituus: 140cm
Nykynen paino: 51,4kg
Tavoite paino: 47kg

26.3. Lenkki: 52min
         Vatsalihakset: 55kpl/2min

Huomenna luvassa käsityöpostausta, ja toki tän päivän (jos en niitä jo illalla kirjottele) reenejä sun muuta :)

Nyt syömään jotain ja sitten pikkulenkille kaverin kanssa, kera koiran. :) Huomiseen!

Kommentit

Suositut tekstit