Purnausta!!

Voi aaaarrrgh.. Just kun olin päässy "urheilun" makuun, niin alkaa selkä TAAS reistailla. Istuminen sattuu, makaaminen sattuu... Särkylääkkeiden voimalla mennään siis. Fysioterapeuttini epäilee iskiasta :/ Paskempi juttu. Toivon, että pääsen kumminki huomenna lenkille kun vihdoin alkanu painokin putoomaan...

Tänään oon vaan siivoillu kotosalla ja toki tehnyt käsitöitä ^^ Oon vissiin vähän mummo? Löysin lankakopasta jämälankaa, josta mulla ei oo mitään hajuu mitä se on mutta nyt otin sen käsittelyyn kumminkin. Siitä lisää seuraavassa käsityöpostauksessa ensi viikolla :)

Nyt oottelen että jos vaikka mahdollisesti ehkä särkylääke auttas nii pitäs lähtee kauppaan. Mut mä niin rakastan näitä päiviä. Mitään ei tarvi tehdä (mutta silti saanut enemmän aikaan kuin monena muuna päivänä, kun jotain pitäs saada aikaan :D )

Mukavaa, vaikkakin hiukan pilvistä, kevätpäivää jokaselle <3 Ootte rakkaita.

Ps. Viel huominen aikaa laittaa kysymyksiä. Lisää tietoa täältä. :) JOS kysymyksii ei tule, ei tule myöskään kyseistä postausta. :(

Kommentit

Suositut tekstit