Missä mättää?

Mä oon aina ollut semmonen, että tykkään suunnitella hirveesti kaikkee tekemistä itelleni, toisinaan vähän liikaakin ja sitten ahistaa, kun ei saa kaikkea tehdyksi kun ei vaan enään jaksa. Eilinen oli juuri sellainen.

Olin nukkunut omasta mielestäni suht ok mut silti tuntui että väsy meinaa painaa. En tiedä, johtuuko uudesta lääkityksestä vai mistä. Aamupäivä meni siinä ihan hyvin, eikä mitään suurempia tunteenpurkauksia tullut. Iltapäivästä mua sit alko jokin ärsyttämään ihan suunnattomasti, mut en vaan tiennyt että mikä. Aloin siivoileen siinä sitten että saan vähän purettua turhautumista. Mutta sittenhän se vasta ahdistikin kun kämppä oli mukamas niin sekasin ja kaikki huonosti. Eteisen käänsin ihan ylösalasin ja kaikki tuntui menevän pieleen. Sitten, kun aloin pyykkejä laittamaan pyykkitelineelle, iski ahdistus, kun olin isännälle sanonut pahasti ja äkäillyt syyttä. Alkoi itku... Mutta piankos se isäntä siihen tuli halaamaan ja sain sanottua että väsyttää. Rakas "käski" mut sitten nukkumaan ja äkkiäkös se uni tuli. About 2h nukuin ja kun heräsin, maailma tuntui jo paljon paremmalta paikalta. Ja mikä mua odottikaan kun heräsin! Muru oli siivonnut vähän kotia <3 Sitten olikin ihana jatkaa päivää ruuanlaiton merkeissä ja ilta sujui leppoisasti.

Kommentit

Suositut tekstit