Kuulumisia

Tiedättekö sen tunteen, kun on ollut todella ahkera ja saanut kamalasti kaikkea tehtyä? Älkää huoliko, en minäkään. Kovasti on mielessä kaikkea tekemistä, mutta hyvin harvoin saan mitään aikaiseksi. Apuna mulla on ollut puhelimessa sellainen "muistio", missä mulla on listattuna asioita, joita täytyy tehdä. Vähän niinkuin To do-list. Se on mua auttanut, kun olen niiiiiin saamaton. Olis vaan kiva istua tässä sohvalla kone sylissä ja olla tekemättä mitään. Mutta aina ei nallekarkit mee tasan.

Arki menee omalla painollaan, päivä kerrallaan. Nyt on koulussa koeviikko menossa, ja meillä on äidinkielen koe keskiviikkona. Pitäisi pian alkaa lukemaan. Esseestä sain 7½ ja oon ihan tyytyväinen itseeni, se on kumminkin pääkivussa kirjoitettu. Kokeen jälkeen mulla alkaa ens jaksossa kemia, ja äidinkieli jää varmaan tauolle. En oo ihan varma vielä, että otanko vaan pelkän kemian vai äidinkielen siihen rinnalle. Voi olla, että vaan pelkkä kemia.

Youtubeen en oo saanu hetkeen videoita tehtyä, kun aina on mukamas jotain tullut. Mutta ensi viikolla olis tarkoitus kuvailla (tai jo vloppuna jos oon yksin kotona). Mulle suositeltiin puhelimeen sellasta pidikettä, niin on helpompi kuvailla sit videoitakin, kun ei tarvi puhelinta pitää kädessä. Mulla kun ei sitä kunnon kameraa viel ole :(

Mutta oon mä saanut jotain tehtyäkin, käsityörintamalla. Nimittäin, virkkasin omasta päästä tälläisen pussukan meikeille. Ohjetta tähän ei ole, muuta kuin omassa päässäni. Koukku 3mm, lankana Novitan Tivoli. Lankaa meni ehkä noin puoli kerää. Napit varastosta, joten tarvittaessa voi sulkea. (Jos osaa päättää mitä tuotteita sinne laittaa, eikä kuten kuvassa ;) )


Mitäs teille kuuluu? Miten syksy on lähtenyt käyntiin? 

Kommentit

Suositut tekstit