Kuulumisia

Heippahei!

Ahistavaa, kun aika menee niin  nopeasti etten meinaa pysyä perässä! :( Siitä on taas jo ikuisuus kun oon viimeks kirjootellu mutta täällä mä oon :) Ja arvatkaa mitä? Kirjottelen tätä tabletilla :p Oon vähä ehkä hurahtanu tähän.

Mut mitäs mulle kuuluu? Ei kummempia. Nyt on jo olokin vähän parempi, ja ruoka pysyy sisällä, jee! Toisinaan on viel ällöttävä olo, mut oon alkanu miettiin, että jos tää kaikki johtuukin ahistuksesta jne? Muuten meneekin arki oikeastaan aikalailla samalla kaavalla. Koulun kanssa sain sovittua, että kemian kurssi (mikä oli siis menossa, kun sairastelin) siirtyisi ensi vuodelle. Tänään alkaa uusi jakso, ja tässä jaksossa onkin luvassa FILOSOFIAA! Kurssi on etänä, joten ei ainakaan sen kanssa tule ongelmia. Vähä oon kyl ulapalla koko kurssin kanssa, mutta enköhän mä selviä!

Kuten jo sanoinkin, niin arki rullaa omalla painollaan niinkuin ennenkin. Joululahjojen teko on alkanut jo tovi sitten ja loppua ei näy... Jostain syystä mä oon nyt kumminkin muutamana päivänä ollu tosi "ahkera" ja pullaakin leivoin toissapäivänä. :D Kotia oon koittanut siivoilla voimieni mukaan, mutta tuntuu, että väsyn todella helposti! Johtuukohan se tästä pimeydestä vai mistä lie?

Lauantaina olisi luvassa mun kummipoikani 3v. synttärit, ja niistä sit varmaan  tulee oma postauksensa, luulisin.

Olisi kiva kuulla, mitä teille kuuluu? Vaikuttaako syksy/talvi teihin mitenkään?

Kommentit

Suositut tekstit