Huh hei

Hyvää uuttavuotta vaan teillekin palleroiseni <3 Mulla oli eräs teksti luonnoksissa varmaan 3päivää, ja aina sillon tällön kirjotin lauseen tai pari. Ei, vaan ei lähe nii ei lähe. Nyt sitten päätinkin, että alotan alusta, ihan eri meiningillä ja positiivisella asenteella. Se on vaikeaa, koska viime aikoina on tapahtunut paljon negatiivista ja pahaa. Mutta mä yritän selvitä parhaani mukaan, etten taas romahda.

Joulu ja uusivuosi vietetty, joulu meni Mikon kanssa, mutta koska asiat ei aina ole niin yksiselitteisiä, uusivuosi vietetty tahoillamme, ja noh, ehkä jatkossakin. Huom EHKÄ. Mikään ei ole kiveen hakattu vielä, mutta näillä mennään, mitä on annettu. =)

On myös paljon hyvää tapahtunut, olen saanut tutustua aivan ihaniin ihmisiin (wink wink, T), olen saanut sovittua vanhat riidat parhaan ystäväni kanssa, Tai hän on oikeastaan niinkuin sisko mulle. Ollaan tunnettu monta vuotta, asuttu saman katon alla useita vuosia, tapeltu, välit on menny usein poikki, mutta aina vaan ollaan saatu riidat sovittua. <3

Vieläkin on hetkiä, jolloin kaikki ahdistaa jne, ja itku on herkässä mutta mä olen selvinnyt. Toissailtana oli oikein mukavaa ja nyt sit onkin tullut oltua vaan kotosalla hyvin pitkälti tänään. Asioita pitäs järjestellä, mutta kun kaikki tuntuu olevan niin epävarmaa vielä, kaiken suhteen. Huh hei tosiaan.

Mutta eiköhän ne asiat tästä aina jotenkin järjesty. Toivotaan ja uskotaan siihen,

Kommentit

Suositut tekstit