Tule jo kevät!

Kuten varmasti muutama lukija muistaa viime kesältä, olin kova tekeen lenkkejä pyörätuolilla ja muutenkin tykkäsin liikkua, kun oli se painonpudotus-prosessi. Sitten tuli lumi, niin kuinkas sitten suu pannaan? No mutruun tietenki.

Painonpudotus on takanapäin, ja nyt pitäisi saada niitä lihaksia esiin. Nyt on taas ollut pari päivää tosi sellanen lenkki-fiilis, mutta edelleen tota lunta on, joten ei pahemmin mennä lenkille. On täytynyt tyytyä oleen aikalailla vaan sisällä, mutta ompa sitä tullut treenattua siltikin. Fysioterapiassahan mä käyn about kerran viikossa, mutta siellä ei juurikaan mitään tehdä... Viime viikkoina fyssari on vaan hieronut mun niska-/hartiaseutua pääkipujen vuoksi, ja koitetaan nyt saada jumit auki, että kivut helpottas.

Mun uusi "rakkaus" on puhelimeen asennettavat Appsit PushUps ja SitUps, eli punnerrukset ja vatsalihakset. Appsien avulla siis tehdään sarjoja kyseisiä liikkeitä ja sen avulla voi sit seurata edistymistään. Treeni treeniltä sarjat pidentyy ja näin ollen tulee raskaammiksi. Punnerrukset vasta aloitin ja treenejä on takana kahdet. Vatsalihaksia on tullut treenattua "jo" 8 kertaa, joista eilen tein kahdet treenit. Mulla on myös vedenjuontiin tarkotettu Apps, Waterbalance, koska muuten siitä ei tulis mitään. Vaikuttaa varmaan, että oon puhelinriippuvainen ja niinhän mä olenkin! MYÖNNÄN! Mutta yksi syy myös, miksi kyseiset Appsit mulla on, on se että mä tarvin jotain "motivaatiota" tekemiseen. En oo ollenkaan sellanen "teempä tästä nyt "huvikseni" lihaskuntotreenin". Ja Appsien avulla pysyn myös kartalla edistymisestä ja vedenjuonnista.

Asia, mikä mun kanssa pitäs oppia, on marjat ja hedelmät. Ne on niin hyviäkin, mut aina ne jää sinne kauppaan jostain syystä. Ja toinen asia on säännöllisyys. Mulle tulee kausia, jollon teen kamalasti kaikkea mut sit taas kausia ku en tee mitään. Joten tulis jo kevät, niin pääsis lenkille vaikka joka päivä! :D

Kommentit

Suositut tekstit