Kuulumisia

Siitä on taas jo tovi, kun olen kertonut teille kuulumisiani kunnolla, joten tässäpä vähän päivitystä kera pärstäkuvien.



En oikein tiedä, mistä alottasin, mutta aloitetaan nyt vaikka siitä, että meillä on muutto tulossa! Äkkiä piti löytää uus asunto ja meinas epätoivo jos iskeä, kun asuntoa ei löytynyt. Nyt sitten tänään meidän piti mennä katsomaan yhtä asuntoa, mutta kun oltiin suurinpiirtein jo matkalla, välittäjä soitti, että se meni jo. Sitten iski sellanen "ei taas"-fiilis. Eikö me ikinä löydetä uutta kotia.... Mutta välittäjä oli miettinyt suunnitelman B jo valmiiksi ja ehdotti meille sellaista 52neliöistä rivariasuntoa katsottavaksi. Lähdimme siis sinne katsomaan, että josko se olisi sellainen kiva asunto. Olihan se! Aivan upea juuri remontoitu asunto. Ainoat huonot puolet ehkä on ulko-ovella oleva korkea kynnys/rappunen ja wc, mutta nekin on asioita, joiden kanssa oppii varmasti elämään.
Sanottiin välittäjälle, että eiköhän me tätä haeta, johon välittäjä totes: "No, asunto on sit teidän!"
Siis anteeks mitä? :D Me kun ollaan Mikon kanssa totuttu siihen että pitää ootella omistajan mielipide jne jne mut nyt saatiinkin asunto samantien! Siinä meinas tulla kyllä tippa linssiin itse kullekin. Kaiken huipuksi välittäjä tinki hinnasta muutaman kympin pois, joten ei voitu olla kuin tyytyväisiä <3 Kunhan saadaan edelliseltä asukkaalta avaimet, niin muutto voi alkaa!




Toinen mainitsemisen arvoinen asia, on mun olotilani. Mullaha on jo ikuisuuden heitelly tunteet häränpyllyä, joten viime viikolla psykan lääkärin kanssa siitä keskustelin, ja hän sitten ehdotti mulle sellasta "kurssia" (dialektinen käyttäytymisterapia), jolla opetellaan mm. käsitteleen pahaa oloa, ilman, että esim. satuttaisi itseään. Siellä opetellaan myös vuorovaikutustaitoja sekä tietosuustaitoja (opetellaan elämään tässä hetkessä). Terapia on ryhmämuotosta jonka lisäksi siihen sisältyy yksilökäyntejä "omaohjaajan" kanssa. Käynnit alkaa 2.3. ja niitä on aina joka maanantai 18vkon ajan. Onko jollain teistä kokemusta DKT:sta? 





Terapian lisäksi mulla alkoi taas piiiiitkästä aikaa psykan tukikäynnit psykologin luona, kun psykoterapiani loppu joulukuussa. Ja voi kuinka helpottunu mä olinkaan. Tuttu psykologi, joka ymmärtää mun oloa, ja joka oli jo itsekin sitä mieltä, että nyt on mun aika saada jotain pysyvyyttä elämääni. Ja kun sanoin, että mua pelottaa, että joutuisin pian taas vaihtaa psykologia, niin sovittiin että teemme kirjallisen sopimuksen aina vuodeksi kerrallaan, että hän on ns. sitoutunut mun "auttamiseen" ja että hän ei ole lähdössä minnekkään. Ensi viikolla jo eka tukikäynti ja mä niiiiiiiiiiiiiiin odotan innoissani. :) 



Huomenna mulla alkaa myös koulu pitkästä aikaa, mutta sitä en odota ihan niin innoissani :D No, onneksi ens viikko lomaa. Mitäs lomasuunnitelmia teillä on? Vai joko on loma vietetty, miten meni? 

Huomasiko kukaan mun kuvissa mitään uutta? Jep, hiusten väri on muuttunut ;)

Kommentit

Suositut tekstit