Miksi?

Oon tässä pari päivää pyöritellyt aihetta päässäni ja miettinyt, mitä siitä voisin kirjoittaa. Nyt kerronkin sitten rehellisesti asioista ja luultavasti saan kakkamyrskun aikaiseksi. Mutta ei se mitään ;)

Mutta siis, aloin tässä miettimään, että miksi kirjoitan blogia? Mikä on se "the juttu", minkä takia aina vaan palaan Bloggeriin ja aloitan kirjoittaan? 

Aloitin siis blogin pitämisen jo joskus ehkä 16 vuotiaana, lähinnä "koska tylsää". En kauaa kumminkaan jaksanut ja pian blogi jo unohtuikin. Vuodet kului, kunnes muistaakseni 10.2.2014 muistin blogini uudelleen. Sai hyvät naurut kun vanhoja tekstejä luki. :D Poistin kumminkin kaikki ja aloitin puhtaalta pöydältä.

Silloin ajattelin, että hyvä tapa saada huomiota. Jep.. Kuulostaa tyhmältä, mutta niin se meni. Tai että "salakavalasti" voin jollekin tietylle ihmiselle/ihmisille kertoa fiiliksiä. Pian kumminkin huomasin, että tää on oikeesti kivaa, ja hyödyllistäkin. Olen saanut ns. purettua sellaisia asioita, jotka muulla tavoin ois vaikeita käsitellä. Toisinaan tämä on mun tapa "paeta" maailmaa. Myös olen saanut huomata, että en ole yksin asioideni kanssa. Blogimaailmasta on myös tullut "yhteisönä" mulle tärkeä. Tästä on tullut jollain tapaa ehkä jopa elämäntapa. Ja loppua ei näy :)

Mutta nyt olisi kiva kuulla teiltä lukijoilta (varsinkin aktiiviset lukijani), miksi luet juuri MUN blogia? Mikä sai sut liittymään lukijaksi/kerta toisensa jälkeen tulemaan blogiini lukemaan? 

Loppuun vielä parit kuvat tältä päivältä <3



Kommentit

Suositut tekstit