MY DAY sekä tuleva Q&A

Heipsun!

Aattelin nyt tehä tän My Day-postauksen, koska sitä ollaan kyselty. Päivä oli hyvin tylsä, mutta tälläisiäpä ne mun kaikki päivät on :D

Heräsin siis aamulla joskus 11 aikaan ja olin nukkunut todella huonosti! Näin ihan hirveitä painajaisia, joten nukkumisesta ei oikein tullut mitään. Mulla on puhelimessa jostain syystä sellanen sovellus, joka "mittaa" unta jne. Sammutin sen, jonka jälkeen selasin kaikki ilmoitukset puhelimesta läpi. Ja pakolliset sometukset päälle :D



 Ainiin, mut löytää nykyään siis myös Pinterestistä :p

 Vielä, ennenku nousin, katoin muutamat videot, mitä illalla en jaksanut katsoa. Johan se sitten olikin aika nousta :D Mä tykkään hirveesti aamusin makoilla vaan sängyssä ja varmaan tänäänki oisin makoillu pidempään mutta oli menoa, joten piti kiiruhtaa.

 Aamulla oli niin paha mieli, niin laitoin Mikolle viestiä. Kummasti piristi ;) <3

 Joskus tosiaan puol 12 aikaan sain itteni ylös sängystä, ja mulla on nyt (ihme ja kumma) ollut joka aamu kauhee nälkä kun oon heränny. Joten ei muuta kuin keittiöön syömään aamupalaa :) Laitoin myös tiskikoneen "heti aamusta" päälle, koska olin muka-ahkera.


Koomailin siinä aikani, ja yhtäkkiä huomasin, että kello on melkeen 1 ja mun pitäs kolmelta olla lähössä psykalle... Tuli vähän kiire suihkuun, mutta ikinä ei oo niin kiire ettei somea kerkee kattomaan ;D Koitin myös tavotella erinäisiä ihmisiä, mutta taas turhaan...

 Suihkun raikkaana päivän vaatetusta esittelemässä.

 Koska olin yllättävän nopee suihkussa, enkä jaksanu ees meikata tänään, päätin, että yllätän Mikon ku hän tulee kotiin. Joten aloin järjesteleen tätä:

Sit mulle vaihteeks iskikin taas nälkä ja piti syödä taas kaks leipää :D
Vähän ennen kolmea lähin ulos, sillä mulla tosiaan oli tänään psykan ryhmätapaaminen. Vaikka sää oli kurja, ja mua väsytti ihan sikana, mua hymyilytti silti. Saisinhan tänään kumminkin murun viereeni <3

Psykalla olles Mikolta tuli viesti, että voisinko tehä ruokaa, että hän on pian kotona, Mähän voin. Perus makaronia ja jauhelihakastiketta. Mutta nälkä lähti ainakin multa ;) Ja kelpas vissiin murullekin, kun haki oikein lisää <3

Jostain sitä siivousintoa riitti edelleen, joten pesin meidän vessan, jonka jälkeen mä oonkin oikestaan vaan istunut koneella somettamassa, ja neulomassa.


Nyt aattelin vaan olla ja möllöttää. Maha meinaa taas kenkkuilla niin sen kanssa hermoilen... 

Toinen, mitä multa on pyydetty, on Q&A joten nyt sulla on mahollisuus lähettää mulle kysymyksiä tän viikon sunnuntaihin asti eli 29.3.2015 on viimeinen päivä. Kysymykset joko blogin fb-sivulle tai blogin kommentteihin. Myös ask.fm on käytettävissä: JanikaSusanna
Myös instagramissa voit kysymyksiä laittaa :)

Kommentit

Suositut tekstit