Paha olla

Mun on kertakaikkisen paha olla taas... Ahdistaa olla tääl sairaalassa kun mitään ei tapahdu ja pitää vaan odotella.. Täällä on ihan liikaa aikaa ajatella kaikkea.

Lähinnä oon vaan miettiny, kuinka paha mun on olla. Ja kuinka tahtoisin jo parantua tästä masennuksesta. En tahdo olla tälläinen kuin nyt olen. Mun ei edes kuuluisi olla tälläinen, vaan iloinen ja sosiaalinen ihminen joka ei turhista murjota ja stressaa. 

Asia, mikä mua painaa ehkä eniten, on syyllisyys. Syyllisyys kaikesta, mitä oon läheisilleni aiheuttanut. Tuskaa, pelkoa, vihaa, alemmuutta... Kaikkea tätä ja paljon enemmän oon aiheuttanut läheisilleni. Musta jopa aika usein tuntuu, että mun takia joillain ihmisillä on paha olla tai he ovat jopa masentuneita takiani.

Nyt tahdonkin päästä tästä syyllisyydestä ja pyytää jokaselta ihmiseltä vilpittömästi anteeksi, kelle oon jotain näistä asioista aiheuttanut. En tiedä, auttaako tämä yhtään mitään mutta yrittänyttä ei laiteta... Anteeksi siis jokaiselta, jolle oon sanonut tai tehnyt pahasti.. 

Kommentit

Suositut tekstit