Sairaalassa. Päivä 2.

Eilinen päivä meni oikeastaan vaan torkkuessa koska toissa yö oli rankka. Illalla nukahdin jo joskus ysin aikaan enkä muista heränneeni kertaakaan.

Tänään aamulla sit heräsin puol 8 aikoihin siihen, kun aamupala tuli. Olin jo, että jes, mä saan ruokaa. Mut ei. Jugurttia vaan. Sitäkään en saattanut syödä koska se oli vaniljaa. Sitten tultiin ottamaan jo verikokeita ja tavalliseen tapaansa suonet oli hukassa. Kumminkin "jo" toisella kertaa onnistui mut sattu niin pirusti, ettette uskokkaan. Sit ooteltiin lääkäriä joka määräs mulle tujumpia helpotuksia. Turhaan. Tukos ei vaan tahdo lähteä aukeamaan...


Sit koitti lounasaika ja olin taas että jes, ruokaa. No ei. Soseutettua kanakeittoa ja kiisseliä. Sose oli yllättävän hyvää, tai ehkä johtu siitä nälästä kun kolmeen päivään syöny kunnolla. 


Onneks kaveri toi mulle kaupasta kerän lankaa ja puikot, että saan aikaa vähän kulumaan. Nyt illalla oon kattonu vaan youtubea ja synkistellyt. Ahdistaa..


Mulla on käynyt aika täällä todella pitkäksi, nälkä on koko ajan koska soseet ei kauhiasti näemmä nälkää pidä, päivälliseksi oli kuin olikin soseutettua kalakeittoa. Pahimpana ehkä kumminkin on ikävä kotiin... Ikävä Mikoa...

Kommentit

Suositut tekstit