Huhtikuu Muuttolaatikoita Silmän kantamattomiin...

.... Ei onneksi ole. Nyt on vaan huhtikuun koosteen aika. ;) Jälleen kerran on aika miettiä, mihin se kuukausi oikein vierähti... :o

11.4.2015 Osallistuin Lorealin Miss Punky-kisaan tällä kuvalla. Voittoa ei tällä kertaa tullut, mutta olipahan kokemus.


Samana päivänä sain myös virkatun topin itselleni valmiiksi. Edelleen olen tyytyväinen. :)



15.4.2015 Aloitin taas lenkkeilyn ja uuden postaussarjan blogissa terveellisistä elämäntavoista.

27.4.2015 Oli Chasswheelin kanssa eräät kuvaukset, joista kirjottelen sitten lisää, kun saan materiaalia itelleni. Tällä lookilla kumminkin mentiin se päivä. Hassua muuten, miten valaistus vaikuttaa mun hiustenväriin näin paljon :D



28.4.2015 Mulla oli söpöilypäivä ja tahdoin Mikon yllättää ihan muuten vain. 


30.4.2015 Mulla oli vatsatautien erikoislääkärille aika ja mä jännitin sitä ihan hurjan paljon :( Ihan hyvin se kumminkin meni vaikka kesällä täytyykin mennä kirurgitätiä tapaamaan.

Kaikenkaikkiaan kuukausi oli hyvin tapahtumarikas mutta kaikesta selvittiin <3 

Kommentit

Suositut tekstit