Edistymistä ja kässyjä

Tänään ois taas aika kirjotella käsityöpostausta :) Mut ennen sitä kirjottelen vähän muita kuulumisia, kun nyt en taas muutamaan päivään varmaankaan ehdi kirjoitella. Nimittäin, me lähetään tänään M:n kanssa Heinolaan vähän katteleen. Mennään M:n äidille yöks ja mahollisesti otetaan tatuoinnit samalla reissulla. :) Jännää siis tiedossa ;) Mua jännittää ihan tolkuttomasti mennä sinne :D Toivotaan ett menee hyvin..

Toinen asia: JEEJEE miun paino on alkanu tippumaan <3 se oli 26.3. 51,4 ja juuri äsken se oli 50,1!! Voin sanoa ett oon herkutellu melkeen yhtä lailla mut vähän oon kattonu mitä suuhuni laitan ja alkanut liikkumaan. Tosin nyt en oo viikkoon liikkunu juuri yhtään, selän takia.
Eilen ostettiin Anttilasta blenderi, niin pitäähän sitä koekäyttää :D

Alkupaino 26.3. : 51,4kg
Nykyinen paino 50,1kg
Tavoite paino: 47kg

Yhteenveto: -1,3kg!

Sitten niihin kässyihin :3

Mä 27.3. postasin tänne kuvan tekemistäni sukista ja minähän oon sit ihan rakastunu siihen malliin :D Tälle on paria tuloillaan, jahka kerkeen. Matkalla on hyvää aikaa ;) Pitäs vaan miettii mitkä langat otan LISÄKSI mukaan... Hmm..


Lanka: varressa jotain randomia jämälankaa, terässä Nalle
Silmukat: 12/puikko
Puikot: 3mm.
Koko: n. 31?

Toinen mitä oon saanut aikaan on tällänen virkattu pussukka: 


Malli: oma
Lanka: Viking Raggen
Koukku: 4mm?

Tällästä tällä kertaa. Mä alan nyt syömään pientä aamupalaa, ja sit kai se ois alettava pakkaamaan.

Mitä piditte tän kertasesta postauksesta? Mistä haluisitte että kirjoittelen blogissani?

Kommentit

Suositut tekstit