Lankalaihis

Mulla ei oo nyt yhtään työtä valmiina esiteltäväksi (keskeneräisiä on kyllä ainakin 3 :D ) niin en voi perus käsityöpostausta tehdä. Joten, mä otin härkää sarvista kiinni ja päätin aloittaa lankalaihiksen, oman laihikseni ohessa, saas nähä kumpi on aiemmin tavoitteessaan, hehheh. Eli tässä nykyinen tilanne, 8,1 kiloa! (mukaanlukien laatikko, koska en jaksanut niitä ottaa sieltä pois) Ja tämäkin on muutamaa kerää vaille, koska osa on kiinni keskeneräisissä töissä, joita on muistaakseni nyt 3 kappaletta :D


Tavoitteena siis, etten osta lisää lankaa, ennenkuin lukema on 5 kiloa tai alle! Poikkeuksena tilaustyöt. 
Vähän mua kyllä jännittää että mitenkähän mun käy :D Päivittelen aina kuukauden välein että mikä tilanne :) 
Tässä tällänen lyhykäinen postaus tällä kertaa, toivottavasti ensi viikolla ois jo jotain valmistakin. Oon vaan viime aikoina ollut tavattoman laiska... 

Huomenna luvassa oman laihikseni kuulumisia urheilun merkeissä :)

Kommentit

Suositut tekstit