Kuulumisia ja isoja päätöksiä

Nyt on taas mennyt aikaa enemmän kun laki sallii, etten oo kirjotellu mitään. Mutta siihen on syynsä. Oon tullut siihen tulokseen, että alan pitämään tätä pääsäntöisesti "handmade-blogina". Eli, postaus tulee aina, kun jotain valmista oon saanut käsin tehtyä. Varmasti tulee poikkeuksiakin, jos jotain mullistavaa on tapahtunut. Jos ei, kertoilen kuulumisia sitten kässypostauksen yhteydessä, jolloin niistä saattaa sitten tulla hyvinkin pitkiä. Pyrin, että postaus tulisi kumminkin kerran viikossa vähintään. =)

Sitten niihin kuulumisiin. Pari postausta taaksepäin kerroin että oltiin murun kans menos kattomaan yhtä ihanaa asuntoa, josta edelleen ootellaan sitten vastausta, että saadaanko. Se oli kyl tosi ihana asunto. Rivari, jonka ulko-oven luona oli jo valmiiksi ramppi, remppa oli hiljattain tehty jossa wc/suihku oli laitettu kokonaan uusiksi. Peukut pystyyn! ;)

Torstaina mulla ois pitäny olla sossupalaveri, mut olin sillon viel niin kipee että se siirrettiin kesäkuulle. =)

Perjantaina tapahtuki sitte vaikka ja mitä! Mä kävin aamulla työkkärissä neuvottelussa, ja koitan tässä nyt etsii töitä ja työkokeiluun koitan päästä johonkin päihdeyksikköön. =) Työkkärin jälkeen kelailin keskustaan, missä muru oli parturissa :) Harkitsin siinä jo vakavasti että oisin iteki käyny siel mutta en sit malttanu. Mun ei kumminkaan tarvi vielä leikata hiuksia, ja oon aatellu kasvattaa tän mustan pois ett sais oman värin takasin. 
Illalla meillä oli luvassa yhteistä aikaa, Jujun keikan merkeissä. No... Olipa kokemus :D Ennakkoliput oli suht halvat nii pakkohan sinne oli mennä. Mukana oli myös DJ Preal (?) ja  Kaiho Hetkenlaulaja... Kaihon ansiosta sai kyllä niin naurut. =D Sieltä puolenyön aikaan sit kotiin ja pikkuhiljaa unille. Eilen sit vaan kotona ja Provinssiin ostettiin liput (Y), ja tokihan lätkää piti katsoa. 

Tänään taas lätkää illalla. Seuraava postaus tulee tosiaan sit varmaan vasta kun oon saanut jotain valmista käsillä tehtyä. =)

Mukavaa äitienpäivän jatkoa jokaiselle ja pahoittelut ettei oo kuvia :( <3

Kommentit

Suositut tekstit