Lankamania

Moips!

Isäntä osti mulle yllärinä 40e lahjakortin Tapion Lankakauppaan Kauhajoelle, ja tänään, kun oltiin menossa mun siskolle, niin pitihän Tapsallakin käydä ;) Sisko kun sopivasti asuu siin vieres <3 Tässä postauksessa siis esittelenki mun ihanuuksia ;)
Tällänen ihanuus mua odotti yks päivä postilaatikos <3


Oranssi ja harmaa 7veljestä, kun en oo varma,
 riittääkö nykyiset keskeneräisiin sukkiin, jotka on tässä mun seuraava projekti.

Novitan Tivoli... Jotain niin kaunista <3 Näistä varmaan teen boleron =)

Regian Stripemania Color. Tarviiko selittelyitä? Noi värit.... aah. 
Tuli ikävä Novitan Sateenkaarta <3

Drops Baby Merino. Oli vaan niin herkut värit ja pehmoista lankaa <3

Hot Socks Flash. Isännän ehdotus ja koska vihreä, niin olihan se nyt pakko.. ;)

Ja lopuksi vielä 4mm puikot, kun edelliset koki kovia ;D

Tälläsiä herkkuja tällä kertaa, ehk nyt riittää taas hetkeks.. Ehkä... ;)






Kommentit

Suositut tekstit