Energiapommi, vai onko sittenkään?

Naureskelin tossa itsekseni, että ompa mulla hyvät ajat kirjotella postauksia! :D Luin jostain joskus, että jos haluaa saada näkyvyyttä blogilleen, postausten ajoitus on tärkeää.. Hupsista. Noo mutta karu fakta on se, että kirjotan tätä ns. omaksi ilokseni, enkä ota stressiä lukijoista. Mut en myöskään tarkoita sitä ettenkö niitä halua. En vaan halua olla sellanen "kalastelija", vaikka joskus siihenkin tulee sorruttua.

Mutta joo, pitäskö jo mennä siihen itte asiaan? Eli siis, tänään ajattelin kirjoitella päästäni pois sellasta ajatusta, kun olisi hirveästi ideoita ja huvitusta yms. tehdä kaikkea, mutta ei vaan saa aikaiseksi tai ei vaan jaksa. :/ Mun piti esimerkiksi tänään ottaa joulupöytäliina yms joulujutut pois, kun se ilmeisesti vähän niinkun kuuluu loppiaiseen. Mutta mitä mä olenkaan tehnyt liki koko päivän? PÄIVITELLY BLOGIN ULKOASUA!! Mutta täytyy myöntää, että olen hyvin ylpeä lopputuloksesta :) Tai en tiedä onko tämä vielä se lopullinen, tuskin. Mutta nyt taas hetkeksi tuli päivittelykiintiö täyteen. Iso kiitos myös Mikolle, joka auttoi välilehti-ongelman kanssa :3

Mun tekis mieli hirveesti tehdä kaikkea; siivota, järjestellä, neuloa, opetella uusia kampauksia...Ideoita ois vaikka muille jakaa, mut mä en vaan jaksa. Miksi? Onko muilla tällästä?

Mutta siitä oon ylpeä, että sain alkuvuoden projektin pois alta, ja laskettua mun lankakerät lankalaihista varten. Bannerin alapuolelta pääset seuraamaan tilannetta! (Ja tarvittaessa piiskaamaan lisää motivaatiota jos näyttää, että kerät lisääntyy) :D

Kommentit

Suositut tekstit