Missä mennään ja mitä mulle kuuluu?

Muutosta on nyt viikko joten se on jotakuinkin ohi, mutta vielä on joitain tavaroita laittamatta paikalleen. Odotan jo, että saan teille esitellä meidän uuden ihanan kodin <3 Mutta se tulee vasta sitten, kun koti on kunnolla valmis. Mukavampi esitellä täysin valmista, kuin keskeneräistä :)

Mulla on ollut nyt muuton jälkeen tosi hyvä ja tasainen olo henkisellä saralla. Se on jotain todella uutta ja ihmeellistä. Olen jopa viime öinä "uskaltanut" mennä yksin nukkumaan, joka on mulle todella iso askel parempaan. Jaksan nykyään paremmin enkä oo (ainakaan omasta mielestäni) enää niin kärttyinen. Kerran oon nyt siellä taitovalmennus-ryhmässä käynyt, ja 2 kertaa psykologin luona. Oon jaksanut nyt käydä koulussakin ihan erilailla kuin ennen.



Fyysisellä puolella ei mene sitten ihan niin hyvin, nimittäin mulla on nyt pari viikkoa ollut järkyttäviä rytmihäiriöitä. Ne alkoi niin, että niitä oli parin päivän välein, pikkuhiljaa niitä kumminkin alkoi tulla useammin ja useammin ja nykyään niitä tulee jo monta kertaa päivässä, pahimmillaan 10min välein. Myös selkä/lonkat mulla tuntuu hajoavan. Eilen fyssarilla valittelin selkää, mutta fyssarin hieroessa kipeetä kohtaa, tultiin lopputulokseen, että se saattaa olla lonkkakin. Mullahan on muistaakseni juuri oikee lonkka (joka siis kipeä) vähän "löysä", eli lonkkaluun ja lonkkamaljan väliin jää tyhjää tilaa.

Kivuista ja stressistä huolimatta mulla menee oikeinkin hyvin! =) Tässä nyt pikaisia kuulumisia, ja seuraava postaus varmaan sitten kodista =)

Mitä teille kuuluu?

Kommentit

Suositut tekstit