Vastauksia kysymyksiinne

Tää on nyt mun eka Q&A, joten... Kysymyksiä ei montaa tullut, mutta sen verran kumminkin, että niistä oman postauksen kehtaa tehdä =) Olkaa hyvä ja toivottavasti kelpaa ja ootte saanu vastaukset kysymyksiinne :)

1. Mistä haaveilet? Haaveilen tällä hetkellä terveestä tasapainosesta elämästä, missä olen onnellinen. Haaveilen myös siitä, että saisin joku kaunis päivä tän koulun käytyä loppuun ja lakin päähän.

2. Monta tuntia kudot päivässä? Neulon* Mattoja kudotaan. Mutta siis niin, joskus en ollenkaan mutta joskus ehkä jopa 10h. :D Se vähän riippuu...




3. Missä koet olevasi hyvä? Olen hyvä olemaan just mä =)


4. Pidätkö eläimistä? Miksi? Pidän. Oon eläimiltä oppinut mm. aitoutta yms.

5. Mikä viehättää kutomisessa? Miksi se on sinulle niin tärkeää? Neulomisessa* Tykkään nähdä kädenjälkeni mahollisimman nopeesti ja se on mulle mm. yksi pakokeino tästä maailmasta. Se myös rentouttaa itseäni.

6. Mistä asiasta olet itsessäsi todella ylpeä? Siitä, että olen joutunut kokemaan paljon paskaa, mutta silti olen vieläkin tässä.

7. Millainen olit lapsena? Hmm.. Tykkäsin olla esillä paljon, halusin paljon huomiota yms.


8. Mitkä asiat tekevät sinut iloiseksi? Langat, kaakao ja läheisyys <3


9. Ookko istunu aina pyörätuolissa? Olen =) Mulla on synnynnäinen selkäydinvamma.

10. Asutko yksin? Tarvitsetko avustajaa vai pärjäätkö arkijutuissa yksin? Asun rakkaan avopuolisoni kanssa, mutta olen myös asunut yksin, joten pärjään ihan hyvin =)

11. Mikä pikkujuttu ärsyttää tällä hetkellä? Se, että kohta pitäs lähtee psykalle ja mun pitäs myös lukee kokeisiin mut en vaan jaksa....

12. Kerro ihmisestä jota rakastat eniten. Voi että.. Miko.. <3 En tiiä mitä kertoisin ihmisestä, jota ilman oon ihan tyhjä. Meil on pahoja riitoja ollut, mutta tällä hetkellä päällimmäisenä rakkaus ja kiitollisuus siitä kaikesta, mitä Miko on mun takia tehnyt <3 Tahdon, että Miko on onnellinen ja että meillä ois pitkän pitkä tulevaisuus yhdessä. En oo  koskaan rakastanut ketään näin paljoa ja Miko on opettanut mulle, mitä on aito rakkaus <3



Kommentit

Suositut tekstit