InstaWeek 3.

Pääsette taas pitkästä aikaa seuraamaan mun viikkoa Instagramissa, ja toivottavasti jatkossakin. Mennään suoraan asiaan, sillä näin SoMe-riippuvaisena niitä kuvia jännästi aina tulee :p

Löysin jotain (kerällä) kivan näköistä lankaa, ja kauan ensin selvittelin mikä se oli. Aloitin sukkaa. En tykännyt. Meh.

Viihteelle lähdön aika :D punaiset huulet ja kaikki.

Taisi olla aamu, jollon olin herännyt kolmelta yöllä, enkä enää sen jälkeen saanut nukuttua...

Okei... Jostain syystä mun piti ikuistaa se pieni hetki, kun luen kokeisiin...?

Löysin parin vuoden takasen mustan Benettonin mekon, joka mulla oli isin hautajaisissa. Vähän oli tyttö pienentynyt parissa vuodessa, niin täyty laittaa vyö, ettei mekko tipu!

Kameralla leikkiminen on kivaa... Huono laatu, mutta kuvasta itsessään tykkään

HUISIA! Instagramiin olin saanu tasan 200 seuraajaa! <3

Taas vähän punaa huuliin ja viihteelle ;)

Osallistuin tällä kuvalla Lorealin Miss Punky-kisaan :) Lorealin sivuilla voitte käydä jättämässä äänenne ;)

Niin... Tarviiko edes sanoja?

Sain virkatun tuubitopin valmiiksi, niin täytyihän se ikuistaa.

Tehtiin rakkaan kanssa makaronilaatikkoa, ja oli vissiin niin jännän näköstä, että piti ottaa kuva...?

Eeei löydy sanoja.... :D

Ensimmäinen lenkki takana, ja blogia varten sekin täyty ikuistaa.

Multa kysyttiin Ask.fm sivustolla kuvaa unelmien autosta, ja en tietenkää osannu päättää vaan yhtä...

Eilen oli hyvä kulmakarva-päivä! Ei ehkä kaikkien mielestä mutta itse olin kerrankin tyytyväinen.

Iltalenkki, hyvä sää ja menevä musiikki. Täydellistä.

Jostain syystä tuokin piti ikuistaa, mutta kuvana kai ihan kiva.

Kommentit

Suositut tekstit