Terveellinen elämä 1.

Mä nyt aattelin taas kokeilla, josko onnistusin tekemään tälläsen jokaviikkosen postauksen terveellisemmän elämän tavottelusta itselläni. Eilen tosiaan tämän ns. alottelin ja ainakaan vielä ei ole innostus lopahtanu ;)

Enää ei ole tavotteena painonpudotus vaan ylipäänsä terveellisemmät elämäntavat jota kautta toivottavasti tulee myös terveempi minä. Mulla tässä on apuna ja motivaattorina Kiloklubi, joka on selkeä, mielenkiintoinen ja tottakai suomenkielinen. Kiva seura edistymistä yms. tietoja päivän kulusta =) Lenkeillä mulla on käytössä Endomondo (sports tracker), josta tykkään siksi, että siinä on pyörätuolikelaus.

Eilen tosiaan tuli tehtyä eka lenkki ja toinen minilenkki :D


Myös venyttelyt tottakai tuli tehtyä ja minilihaskunto. Tänään en olekaan tehny kuin lihaskunnon ja venyttelyt kun ulkona on sen verran vielä synkkää. Toivottavasti se siitä selkiytyy päivän mittaa.



Yks asia, mistä oon ylpee tänään, on se, kun Cittarissa oli irtokarkit alennukses, niin mä halusinkin mandariineja ja omenoita! Tässä mä rouskutan omenaa samalla kun kirjottelen. 


Mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua kaikille! 

Kommentit

Suositut tekstit